Resultats de la cerca bàsica: 6

Diccionaris terminològics  | Comunicació. Audiovisuals
1. brífing creatiu
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Document que conté la informació estratègica que l'agència de publicitat utilitza com a guia per a desenvolupar la creativitat publicitària. [...]
2. brífing de mitjans
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Document que l'anunciant presenta a l'agència de publicitat o a la central de mitjans perquè l'utilitzi com a guia per a elaborar l'estratègia de mitjans. [...]
3. plataforma estratègica
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Document elaborat per un anunciant o per una agència de publicitat que sintetitza els eixos de comunicació d'una campanya publicitària i que fixa els principis i les directrius que han de servir de guia per a elaborar l'estratègia creativa. [...]
4. document de disseny
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Document que conté informació detallada sobre els objectius, les regles, l'abast, el context, l'estructura narrativa, les condicions de victòria i derrota i el disseny estètic d'un videojoc, que serveix de guia als diferents equips de treball durant el procés de desenvolupament. [...]
5. brífing
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
a l'agència de publicitat perquè l'utilitzi com a guia d'instruccions per a elaborar l'estratègia publicitària. [...]
6. facilitador local | facilitadora local
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Persona, sovint un periodista, que té bons coneixements d'un país, del qual sol ser nadiu, i una extensa xarxa de relacions a la zona, que fa d'assistent d'un periodista estranger que s'hi ha desplaçat durant l'exercici de la seva professió. [...]